Inštitut R.O.K.
  • Domov
  • BASE
    • Projekti
    • Opis programa
    • Kaj kažejo raziskave
    • Teoretična izhodišča
    • Nastanek programa
    • Reference BASE*
    • Odzivi udeležencev
    • Strokovne recenzije
    • Usposabljanje za mentorja BASE*
  • Izobraževanje
    • Vsebine za starše
    • Vsebine za učitelje
    • Vsebine za ravnatelje
  • Literatura
    • Knjige
    • Predavanja na CD
    • Članki
  • Testi
    • Testi in analize
  • O nas
    • Kontakt
    • Kje smo
    • Inštitut R.O.K
    • Sodelavci
    • Mednarodne konference
    • Nacionalne konference
  • Učilnica

Slide slike

banner05

banner4

23.08. 201715.06. 2020 Greta

Read More

Base

banner3

28.07. 201507.09. 2016 insti

Read More

srečen otrok

banner1

27.07. 201506.07. 2016 insti

 

Read More

AKTUALNO

1. Poročilo o izvajanju projekta »Razvijanje pozitivnega samovrednotenja ranljivih otrok«
2. Knjiga Kako vzgojiti srečnega otroka - (naročilnica)
3. 50 DEJAVNOSTI ZA RAZVIJANJE ČUSTVENE INTELIGENCE - Zbirka knjig za čustveno opismenjevanje otrok in mladostnikov (naročilnica)

Prijavite se na novice

Mnenja mentorjev programa

»To je program, ki mi bo s svojo sistematičnostjo, praktičnostjo in prilagodljivostjo v oporo pri delu z otroki in mladostniki....

Romana Ferlič, OŠ Vič

2015-08-28T16:08:49+00:00

Romana Ferlič, OŠ Vič

»To je program, ki mi bo s svojo sistematičnostjo, praktičnostjo in prilagodljivostjo v oporo pri delu z otroki in mladostniki. Natančneje pri ustvarjanju pogojev za razvijanje občutkov, ki v samem vzgojno-izobraževalnem procesu niso natančno opredeljeni, predstavljajo pa podlago za lažje, ustvarjalnejše in učinkovitejše učenje.«    
http://www.insti-rok.si/testimonials/neva-osterman-osnovna-sola-ledina-ljubljana/

»Učenci, pa tudi sama, uživamo pri takem delu, saj odkrivamo vedno kaj novega, spoznamo sogovornike, njihove navade, karakter. Učenci so...

Tanja Končan OŠ Miška Kranjca

2015-08-28T16:57:17+00:00

Tanja Končan OŠ Miška Kranjca

»Učenci, pa tudi sama, uživamo pri takem delu, saj odkrivamo vedno kaj novega, spoznamo sogovornike, njihove navade, karakter. Učenci so me že spraševali v tem šolskem letu, če bomo nadaljevali s tem programom, kar pa je motivacija za vse nas.«
http://www.insti-rok.si/testimonials/1016/

»Menim, da je program pozitivnega samovrednotenja potreben in uspešen, kar še posebej opažam pri mojih učencih; torej deset, enajstletnikih. V...

Mirjana Rumin OŠ Elvire Vatovec Prade

2015-08-28T16:56:34+00:00

Mirjana Rumin OŠ Elvire Vatovec Prade

»Menim, da je program pozitivnega samovrednotenja potreben in uspešen, kar še posebej opažam pri mojih učencih; torej deset, enajstletnikih. V tem obdobju se učenci še posebej začno zavedati sebe, svoje vrednosti in tudi odgovornosti.«
http://www.insti-rok.si/testimonials/1015/

»Čeprav sem večkrat tekom svoje kariere že naletela na različne treninge socialnih veščin in delavnic za medosebne odnose, pa še...

Maruša Majhen, univ.dipl.psih. OŠ Vič

2015-08-28T16:55:45+00:00

Maruša Majhen, univ.dipl.psih. OŠ Vič

»Čeprav sem večkrat tekom svoje kariere že naletela na različne treninge socialnih veščin in delavnic za medosebne odnose, pa še nisem naletela na program, ki je procesno usmerjen, sistematičen, učinki programa pa so merljivi.«
http://www.insti-rok.si/testimonials/1014/

»Dobila sem potrdilo, da sem se odločila za pravo stvar. Spontani glasen aplavz vsakemu sošolcu posebej ob podelitvi priznanj za...

Natalija Panič, OŠ Sostro

2015-08-28T16:54:50+00:00

Natalija Panič, OŠ Sostro

»Dobila sem potrdilo, da sem se odločila za pravo stvar. Spontani glasen aplavz vsakemu sošolcu posebej ob podelitvi priznanj za odkrivanje sebe, ki sem jih podelila na našem zadnjem srečanju, je bil dokaz, kako zelo so ponosni na svoj in trud vseh sošolcev.«
http://www.insti-rok.si/testimonials/1013/

»Opazna je sprememba v odnosu do sošolcev, ki so bili v začetku leta bolj izolirani in nesprejeti. Povečala se je...

Katarina Merjasec OŠ Valentina Vodnika

2015-08-28T16:53:44+00:00

Katarina Merjasec OŠ Valentina Vodnika

»Opazna je sprememba v odnosu do sošolcev, ki so bili v začetku leta bolj izolirani in nesprejeti. Povečala se je povezanost ostalega oddelka.«
http://www.insti-rok.si/testimonials/1011/

»Učitelji so premalo seznanjeni in veliko jih ne pozna tega programa, zato bi bilo dobro organizirati več izobraževanj za celotne...

Helena Ocvirk, OŠ Olge Meglič

2015-08-28T16:53:07+00:00

Helena Ocvirk, OŠ Olge Meglič

»Učitelji so premalo seznanjeni in veliko jih ne pozna tega programa, zato bi bilo dobro organizirati več izobraževanj za celotne učiteljske zbore, še posebej za vodstvene delavce. Program bi bilo zelo dobro vključiti že v sam proces študijskega izobraževanja bodočih pedagoških delavcev.«
http://www.insti-rok.si/testimonials/1010/

»Program je razširil in poglobil moje strokovno znanje, vaje so zabavne, zanimive in sistematično urejene. Menim, da na tak način...

Maja Obid, OŠ Dušana Muniha

2015-08-28T16:52:22+00:00

Maja Obid, OŠ Dušana Muniha

»Program je razširil in poglobil moje strokovno znanje, vaje so zabavne, zanimive in sistematično urejene. Menim, da na tak način lahko pozitivno vplivamo na učence in na njihove medsebojne odnose, razvijamo njihovo čustveno inteligenco in občutek lastne vrednosti, kar je verjetno najboljša popotnica otrokom za nadaljnje življenje.«
http://www.insti-rok.si/testimonials/1009/

»Priročnik Roberta Reasonerja bi moral uporabljati vsakdo, ki dela z mladimi. Zase vem, da bo odslej moj nepogrešljivi spremljevalec. Tako...

Neva Osterman, OŠ Ledina

2015-08-28T16:13:52+00:00

Neva Osterman, OŠ Ledina

»Priročnik Roberta Reasonerja bi moral uporabljati vsakdo, ki dela z mladimi. Zase vem, da bo odslej moj nepogrešljivi spremljevalec. Tako sistematičnega in uporabnega gradiva, ki pomaga pri oblikovanju vsestranske osebnosti posameznikov in dobrih kolektivov, še nisem poznala.«
http://www.insti-rok.si/testimonials/1004/

»Vsebine so za učence zelo privlačne, zato zelo aktivno sodelujejo. Zelo so »odprti« za razgovor. Z delom so zadovoljni tudi...

Danica Juvan

2015-08-28T16:57:57+00:00

Danica Juvan

»Vsebine so za učence zelo privlačne, zato zelo aktivno sodelujejo. Zelo so »odprti« za razgovor. Z delom so zadovoljni tudi starši, saj preko izdelanih plakatov spremljajo delo učencev.«
http://www.insti-rok.si/testimonials/1017/

Inštitut R.O.K.

  • Kontakt
  • Kje smo
  • Zasebnost in varnost
  • E-novice

Všečkajte našo stran

Copyright © 2015 Inštitut za razvijanje osebne kakovosti

Uporabljamo piškotke, ki vam omogočajo najboljše doživetje na naši spletni strani.

Več o tem, katere piškotke uporabljamo ali jih izklopimo, lahko izvedete več na nastavitve.

Pregled pogojev o zasebnosti

Ta spletna stran uporablja piškotke, tako da vam lahko zagotovimo najboljšo uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcije, kot so prepoznavanje, ko se vrnete na našo spletno stran in pomagate naši skupini, da razumejo, kateri deli spletnega mesta najdete najbolj zanimive in uporabne.

Vse nastavitve piškotka lahko prilagodite tako, da pomaknete jezičke na levi strani.

Strogo nujni piškotki

Strikten piškotek je vedno omogočen, da lahko shranimo nastavitve za nastavitve piškotka.

Če onemogočite ta piškotek, ne bomo mogli shraniti svojih nastavitev. To pomeni, da boste morali vsakič, ko obiščete to spletno mesto, ponovno omogočiti ali onemogočiti piškotke.

Zasebnost in varnost

V skladu z evropsko Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov vas prosimo, da pred naslednjo prijavo v vaš uporabniški račun podate svoje soglasje za obdelavo osebnih podatkov ter uredite ostale nastavitve.

Več o piškotkih …