Tako kot mislim, se tudi vedem

TAKO KOT MISLIM, SE TUDI VEDEM, 8-urni seminar

Moteče vedenje otrok je pogosto posledica njihovih iracionalnih prepričanj. Na seminarju boste izvedeli kako spremembe prepričanj privedejo do sprememb v vedenju. Postopek imenujemo kognitivno restrukturiranje in je ena od metod kognitivne vedenjske terapije.

Iracionalna prepričanja imajo tako otroci kot odrasli, v obeh primerih pa vplivajo na vedenje.

Nekaj iracionalnih prepričanj učiteljev:

  • Strokovnost na šoli je vsako leto slabša.
  • Vse več učencev je vedenjsko motenih.
  • Na fakulteti učijo same neuporabne in zastarele stvari.
  • Staršem se ne da ničesar dopovedati.
  • Strokovnjaki na Zavodu za šolstvo nič ne delajo.
  • Današnje mladine nič ne zanima.
  • Vsako leto moram spustiti svoje kriterije, ker so učenci vedno slabši.

Nekaj iracionalnih prepričanj učencev:

  • Mojim sošolcem gre vse z lahkoto.
  • Vedno sem vsega jaz kriv.
  • Vsi učitelji me imajo ‘na piki’.
  • Starši in učitelji od mene zahtevajo nemogoče stvari.
  • Nihče me ne posluša, vsi težijo.
  • V šoli se učimo same nezanimive in brezvezne stvari.
  • Čeprav se učim, mi nič ne uspe, ker imam slab spomin.

Ciljna skupina: Seminar je namenjen strokovnim delavcem VIZ in drugim, ki želijo pridobiti znanja s področja učinkovitega spreminjanja motečega vedenja učencev.

Predavateljica: dr. Branka D. Jurišić