TAKO KOT MISLIM, SE TUDI VEDEM, 8-urni seminar
Moteče vedenje otrok je pogosto posledica njihovih iracionalnih prepričanj. Na seminarju boste izvedeli kako spremembe prepričanj privedejo do sprememb v vedenju. Postopek imenujemo kognitivno restrukturiranje in je ena od metod kognitivne vedenjske terapije.
Iracionalna prepričanja imajo tako otroci kot odrasli, v obeh primerih pa vplivajo na vedenje.
Nekaj iracionalnih prepričanj učiteljev:
- Strokovnost na šoli je vsako leto slabša.
- Vse več učencev je vedenjsko motenih.
- Na fakulteti učijo same neuporabne in zastarele stvari.
- Staršem se ne da ničesar dopovedati.
- Strokovnjaki na Zavodu za šolstvo nič ne delajo.
- Današnje mladine nič ne zanima.
- Vsako leto moram spustiti svoje kriterije, ker so učenci vedno slabši.
Nekaj iracionalnih prepričanj učencev:
- Mojim sošolcem gre vse z lahkoto.
- Vedno sem vsega jaz kriv.
- Vsi učitelji me imajo ‘na piki’.
- Starši in učitelji od mene zahtevajo nemogoče stvari.
- Nihče me ne posluša, vsi težijo.
- V šoli se učimo same nezanimive in brezvezne stvari.
- Čeprav se učim, mi nič ne uspe, ker imam slab spomin.
Ciljna skupina: Seminar je namenjen strokovnim delavcem VIZ in drugim, ki želijo pridobiti znanja s področja učinkovitega spreminjanja motečega vedenja učencev.
Predavateljica: dr. Branka D. Jurišić